Услуги

Счетоводна къща Арника има удоволствието да ви предложи широк спектър от услуги в сферата на счетоводно обслужване, данъчното оптимизиране и корпоративните финанси. Те са насочени, както към утвърдени компании от малкия и средния бизнес, така и към новостартиращи фирми и физически лица.

СВЪРЖЕТЕ СЕ СЪС СЧЕТОВОДНА КАНТОРА АРНИКА

Попълнете формата за контакт, а ние ще се свържем с Вас в рамките на 2 работни дни.

Удовлетвореността на клиентите е най-важна!

Ние можем компетентно да ви консултираме, от какви счетоводни услуги се нуждае вашата фирма, в зависимост от нейните параметри. По този начин ще изготвим оптималния пакет услуги за вас. При нас работят високообразовани и високомотивирани счетоводители, които са безкрайно отдадени към работата си. Гарантираме отговорност и бързина при изпълнението на всяка задача. Ще имате възможност да разгърнете свободно своя бизнес, оставяйки административната тежест на нас.

Счетоводни услуги

Предлагаме специален пакет счетоводни услуги за нови фирми, както и за микро и малки бизнеси с малко на брой документи и без служители на трудов договор.

СВЪРЖЕТЕ СЕ СЪС СЧЕТОВОДНА КАНТОРА АРНИКА

Попълнете формата за контакт, а ние ще се свържем с Вас в рамките на 2 работни дни.

Вижте основните пакети за счетоводни услуги от Счетоводна къща Арника – СКА 2004:

Фирми нерегистрирани по ЗДДС

Брой документи Услуги Търговия със стоки
До 30 документа на месец 120 лв 156 лв
От 30 до 60 док на месец 156 лв 192 лв
От 60 до 100 док на месец 192 лв 228 лв

Фирми регистрирани по ЗДДС

Брой документи Услуги Търговия със стоки
До 30 документа на месец 240 лв 300 лв
От 30 до 60 док на месец 300 лв 360 лв
От 60 до 100 док на месец 360 лв 420 лв
От 100 до 200 док на месец 480 лв 540 лв

Тези цени са при персонал до 2- ма  човека /включително самоосигуряващи се лица/. С една банкова сметка без ПОС терминал.

Забележки:

  1. Документ е приходна фактура, разходна фактура, дебитно известие, кредитно известие, банкова страница, месечен отчет от касов апарат, митническа декларация, протокол.
  2. Цените са платими до 10 -то число на текущия месец при сключване на договор за 1 година.

Други счетоводни услуги към клиентите на абонамент 

  1. Издаване на фактури от името на клиента – 30 лв на месец
  2. Онлайн банкиране на осигуровки и заплати – 40 лв на месец
  3. Консултация на лица, които не са наши клиенти – 40 лв /час
  4. Подготвяне на документи за подаване на ГФО в Агенция по вписванията – 50 лв
  5. Изготвяне на документи за отчитане по програми в Бюро по труда – 50 лв на месец
  6. Изготвяне на набор със счетоводни документи за отчитане на оперативни програми – 50 лв
  7. Изготвяне на междинно счетоводно приключване плюс ОПР и Баланс за банка– 50 лв
  8. Документи за проверки и ревизии от НАП – 100 лв/брой
  9. Документи за проверки от Инспекция по труда – 100 лв /брой
  10. Консултации и изготвяне на документи при пенсиониране – 50 лв/час

Годишно счетоводно приключване на лица, които не са наши клиенти 

Фирми до 50 документа  – 360 лв

Фирми от 50 до 100 документа – 480 лв

Фирми над 100 документа  – по договаряне

Попълване на годишна декларация на физическо лице – 50 лв

Забележка:   Всички  цени са без ДДС и подлежат на договаряне.

Услуги включени в цената :

  • Изготвяне и подаване на месечни справки -декларации по ЗДДС
  • Обработка на банкови извлечения
  • Изготвяне на оборотна ведомост
  • Анализ на счетоводната дейност
  • Изготвяне на годишно счетоводно приключване – веднъж годишно
  • Изготвяне на ведомост за заплати
  • Изготвяне на платежни нареждания за осигурителни вноски
  • Изготвяне на платежни нареждания за заплати
  • Издаване на удостоверения за получени доходи
  • Издаване на служебни бележки за получени доходи
  • Изготвяне на трудови договори
  • Изготвяне на длъжностни характеристики.
  • Обработка и подаване на болнични листове към НОИ
  • Изготвяне и подаване на уведомления по чл. 62 за трудови договори
  • Попълване на трудови книжки
  • Изготвяне и подаване на декларация образец 1 до 25 то число всеки месец
  • Изготвяне и подаване на декларация образец 6 до 25 то число всеки месец
  • Изготвяне и подаване на декларация образец 6 за самоосигуряващи се лица – веднъж годишно
  • Изготвяне и подаване на годишен отчет към НСИ
  • Изготвяне и подаване на ГДД към НАП – веднъж годишно
  • Изготвяне и подаване на декларация по чл. 87А от ЗКПО за деклариране вида и размера на авансовите вноски- веднъж годишно
  • Изготвяне и подаване на декларация по чл. 88 от ЗКПО за промени на авансовите вноски – веднъж годишно и всяко тримесечие
  • Изготвяне и подаване на декларация по чл 55 ал 1 от ЗДДФЛ и чл 201 ал.1 от ЗКПО – всяко тримесечие
  • Изготвяне и подаване на справка чл. 73 ал. 1 от ЗДДФЛ за удържаните данък и задължителни осигурителни вноски на физически лица – веднъж годишно
  • Изготване и подаване на спавка чл. 73 ал. 6 от ЗДДФЛ за изплатените през годината доходи от трудови правоотношения

Добавки към цената:

  1. ПОС терминал – 50 лв
  2. Допълнителна банкова сметка – 50 лв
  3. Добавка до 3 – ма човека персонал – 30 лв
  4. Добавка до 10 човека персонал – 70 лв
  5. Добавка от 10 до 20 човека персонал – 150 лв
  6. Добавка от 20 до 30 човека персонал – 250 лв 

Трудова медицина

Консултиране и подпомагане на работодателите за прилагане на здравословни и безопасни условия на труд.

СВЪРЖЕТЕ СЕ СЪС СЧЕТОВОДНА КАНТОРА АРНИКА

Попълнете формата за контакт, а ние ще се свържем с Вас в рамките на 2 работни дни.

Услуги от Счетоводна къща Арника – СКА 2004:

Защо е необходимо да имаме договор със СТМ?
 
Изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд са задължителни за всички предприятия и места, където се осъществява трудова дейност или се провежда обучение, независимо от формата на организация, вида на собственост и основанието, на което се извършва работата или обучението. Задължение на работодателя е да осигури обслужване на своите работници и служители от регистрирана служба по трудова медицина. Може да сключите договор със СТМ при нас. Освен договора ще получите:
 
  • Оценка на риска
  • Оценка на работното място
  • Изготвяне на електронни здравни досиета на персонала
  • Сключване на договор за обслужване от служба по трудова медицина
  • Методика на извършената оценка
  • Препоръки към ръководството


Цени за първата година:

Персонал Цена
Фирма до 5 човека персонал 100 лв без ДДС
Фирма до 15 човека персонал 200 лв без ДДС
Фирма над 15 човека персонал 18 лв на човек без ДДС
Фирма над 50 човека персонал 12 лв на човек без ДДС
Фирма над 100 човека персонал 10 лв на човек без ДДС

Извършване на преглед – цена по договаряне в зависимост от броя на хората.

Цени за всяка следваща година:

40% намаление от актуалната цена за първата година.

Лиценз:

Правни услуги

Осигуряваме консултации, голям набор от юридически услуги, както и абонаментно правно обслужване.

СВЪРЖЕТЕ СЕ СЪС СЧЕТОВОДНА КАНТОРА АРНИКА

Попълнете формата за контакт, а ние ще се свържем с Вас в рамките на 2 работни дни.

Устна консултация 1 час 100.00 лв
Справка в съдебни, административни и други държавни институции бр. 70.00 лв
Електронни справки бр. 50.00 лв
Писмена (електронна) консултация бр. 100.00 лв
Проучване на дело с даване на мнение по него. Ако документите са на чужд език хонорарът се увелиава с коефициент 2,5 бр. 200.00 лв
Съставяне на тъжби до прокуратурата и полицията бр. 150.00 лв
Изготвяне на нотариални покани, на молба за приемане или отказ от наследство, на книжа за нотариално вписване, на молба за опрощаване на дължими суми и на други молби бр. 200.00 лв
Съставяне на завещание бр. 500.00 лв
Съставяне на: писмен договор, нотариални актове за собственост, продажба, замяна, дарение, ипотека, суперфиция и сервитути, извънсъдебна спогодба, както и за извършване и съставяне на акт по обстоятелствена проверка на база цената на съответния договор или акт интерес до 1000лв.

интерес от 1000 до 10 000лв.

интерес от 10 000 до 50 000лв.

интерес от 50 000 до 100 000лв.

интерес над 100 000лв.

150.00 лв

600.00 лв.

680.00 лв.

1170.00 лв.

1820.00 лв.

За учредяване, регистриране и вписване на промени в съответния регистър на:
едноличен търговец бр. 200.00 лв
събирателно дружество бр. 300.00 лв
дружество с ограничена отговорност бр. 700.00 лв с включени държавни такси
жилищностроителна кооперация бр. 500.00 лв
фондации и сдружения с нестопанска цел бр. 700.00 лв
Изготвяне на нотариални покани, на молба за приемане или отказ от наследство, на книжа за нотариално вписване, на молба за опрощаване на дължими суми и на други молби бр. 200.00 лв
Обявяване на ГФО в търговския регистър бр. 100.00 лв
Обявяване на ГФО в търговския регистър на търговци без дейност бр. 50.00 лв

Регистрация на търговски марки

Предлагаме регистрация, проверка и проучвания на търговски марки.

СВЪРЖЕТЕ СЕ СЪС СЧЕТОВОДНА КАНТОРА АРНИКА

Попълнете формата за контакт, а ние ще се свържем с Вас в рамките на 2 работни дни.

Регистрация на търговски марки и промишлен дизайн /лога и опаковки/

Търговската марка е символ, който се използва от физическо лице, бизнес организация или друго юридическо лице с търговска цел. Този знак може да бъде име, дума, фраза, лого, символ, изображение или комбинация от тези елементи.

Търговската марка може да бъде обозначена със следните символи:
™ (за нерегистрирана търговска марка)
℠ (за нерегистрирана търговска марка, свързана с услугите)
® (за регистрирана търговска марка)

Използването на логото от неупълномощени лица е нарушение на законите за интелектуалната собственост. Ограничаването на употребата на търговската марка е с цел да се даде възможност на търговците и производителите да изградят своя собствена репутация и да се отличават от останалите, като по този начин насърчават бизнеса си.

Такси за регистрация на марка за 3 класа:
– 520.00 лв такси Патентно ведомство
– 280.00 лв такса Патентен адвокат
Такси за регистрация на лого /промишлен дизайн/:
– 420 лв такси Патентно ведомство
– 200 лв такси патентен адвокат

В цената се включва :
– Първоначална консултация
– Заявяване на марката
– Проследяване на процедурата в Патентно ведомство до решение за
регистрация.

Срокът на запазената от вас марка е 10 години и започва от датата на заявяване.
Периодът може да бъде удължен преди изтичане на срока на ползване.

На посочените цени не се начислява ДДС.

Други услуги

Обучения и тренинги на персонала. Софтуер за управление на бизнеса.

СВЪРЖЕТЕ СЕ СЪС СЧЕТОВОДНА КАНТОРА АРНИКА

Попълнете формата за контакт, а ние ще се свържем с Вас в рамките на 2 работни дни.

Обучения и тренинги на персонала

Не може да се отрече, че всичко се променя бързо в днешния свят, особено в света на технологиите. Може да бъде предизвикателство да бъдете в крак с всички тенденции и затова Ви предлагаме нашите отлични курсове за обучение, които са разработени, за да Ви помогнат да се справите с предизвикателствата на тази променяща се среда. Ние Ви предлагаме разнообразие от курсове за напреднали и сертифициране, които ще стимулират бизнеса Ви и ще улеснят и развият персонала ви.

  • Огромно разнообрание от теми
  • Гъвкави варианти за провеждане – онлайн, с лектор, самообучение.
  • Международен PECB СЕРТИФИКАТ

Попитайте ни и ще ви изготвим персонална оферта.

  • Фирми до 50 документа
    300 лв
  • Фирми от 50 до 100 документа
    400лв
  • Фирми над 100 документа
    по договаряне
  • Попълване на годишна декларация на физическо лице
    50 лв
  • Забележка
    Всички  цени са без ДДС и подлежат на договаряне

Годишно счетоводно приключване

Извършваме годишно счетоводно приключване на лица, които не са наши клиенти, с подаване на ГФО в НСИ.

Онлайн консултация

СВЪРЖЕТЕ СЕ СЪС СЧЕТОВОДНА КАНТОРА АРНИКА

Попълнете формата за контакт, а ние ще се свържем с Вас в рамките на 2 работни дни.

Подробна счетоводна консултация – в рамките на 1 час, от уюта на дома, в удобно за вас време.

Счетоводна къща Арника предлага подробна онлайн консултация. В нея ще имате възможност да зададете всичките си въпроси, да получите експертно мнение и съвети. Можете предватително да изпратите документи по имейл, с които да се запознаем или казус, който да проучим. Ще получите обширно счетоводно консултиране, съобразено с вашите нужди. Заедно можем да попълним декларации и да направим счетоводни операции в онлайн сайтовете, които позволяват такъв тип работа. Този вид консултация е абсолютно същата като стандартната, но с огромното предимство, че няма нужда да идвате на място при нас. Методът за провеждане е изключително улеснен и ефективен. За всякакви въпроси и записване, не се колебайте да се свържете с нас. Може да запазите вашият час като ни се обадите по телефона или ни пишете чрез имейл/вайбър/фейсбук. Очакваме ви!

Един процес на онлайн консултация протича така:

  • Запазвате ден и час за консултация;

  • Превеждате сумата за услугата по банкова сметка;

  • Получавате съобщение за потвърждение по вайбър и имейл;

  • Провеждаме консултация в рамките на 1 час.

     Цена: 40лв. без ДДС.